Ben jij eigenaar van een hotel in Amsterdam? Dan weet je dat hier veel verschillende taken bij komen kijken. Het onderhouden van boekingen, het in- en uitchecken van gasten, de schoonmaak etc. Je bent er waarschijnlijk de hele dag druk mee en hebt nog het gevoel dat je door deze dagelijkse taken tijd tekort komt. Daarom helpen wij je graag door het hotelbeheer voor je uit handen te nemen!
Door Myhomebnb je hotelbeheer te laten overnemen, zorg je ervoor dat een professionele partij jouw dagelijkse taken uitvoert. Wij hebben jarenlange ervaring met beheer en kennen de toeristenmarkt in Amsterdam door en door.
Als je kiest voor Myhomebnb dan helpen wij jou met de uitvoer van de dagelijkse taken die komen kijken bij het beheren en managen van een hotel. Denk hierbij aan:
Als eigenaar of manager van een hotel komen er veel verschillende werkzaamheden op je af. Naast de dagelijkse werkzaamheden ben je waarschijnlijk ook bezig met promotie, onderhoud, administratie en nog veel meer. Het uitsteden van de dagelijkse operationele werkzaamheden van je hotel brengt dan een aantal voordelen met zich mee: